« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
ورزشی؛
از هفته پانزدهم لیگ برتر بازی دو تیم استقلال و سپاهان در جریان است و در نیمه اول این بازی اتفاق خاصی از نظر داوری روی دروازه های اتفاق نیفتاد و وحید کاظمی قضاوت ساده ای در نیمه اول داشت اما در ابتدای نیمه دوم صحنه مشکوکی در محوطه جریمه سپاهان رخ داد که در […]
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛از هفته پانزدهم لیگ برتر بازی دو تیم استقلال و سپاهان در جریان است و در نیمه اول این بازی اتفاق خاصی از نظر داوری روی دروازه های اتفاق نیفتاد و وحید کاظمی قضاوت ساده ای در نیمه اول داشت اما در ابتدای نیمه دوم صحنه مشکوکی در محوطه جریمه سپاهان رخ داد که در ادامه نظر شما را به کارشناسی داوری بازی استقلال و سپاهان جلب می نمائیم.
 
در دقیقه ۴۹ این بازی حساس بابک مرادی در موقعیت تک به تک با دروازه سپاهان به یکباره سرنگون شد و معتقد بود مدافع حریف دست او را کشیده و وی را از زدن ضربه نهایی محروم کرده است اما وحید کاظمی و کمک هایش در این صحنه معتقد به پنالتی نبودند. با پخش مجدد صحنه به صورت آهسته به نظر می رسد حق با مهاجم استقلال بود و نژاد مهدی دست بابک مرادی را در صحنه فوق کشید.

 در دقیقه ۸۹ نیز دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپاهان رخ داد که با تماشای مجدد صحنه های آهسته برخورد بازیکنان سپاهان با قایدی و نادری به نظر نمی رسید این موارد پنالتی بوده باشد./ بتاکاپ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: